Wednesday, December 22, 2010

Reunion Sekolah Rendah :)

scenery from the rooftop :)


hari ni agak menarik :)
yalah,kitorang ada buat reunion sekolah SK Sri Kinta kat Jusco.
perghh,jarang kan nk jumpa org buat reunion sekolah rendah kebekalangan ni?

aku serious janggal gile time jumpa diorang.
dh 6 tahun x jumpa,then bila jumpa balik sume dh transform jadi dewasa!
and almost semua lah jugak aku terlupa nama tadi.
haiyoo,short term memory punyaa budak.

oh,x ramai sngt yg datang coz kebanyakkannye bz pasal cari kerja -.-

eventhough tadi kitorang x buat bnyk sngt benda,tapi best lah jugak.
most time,kitorang lepak2 je.

haa,waktu first2 berkumpul,kami lepak kat food court.
bukan makan pun,borak2 je.
haha! sungguh Thaqif lawak gila!

aku dh sakit perut dah sebab gelak kat lawak2 dia.
maybe nanti dia boleh masuk raja lawak kot.

btw,ada sorang gadis ni.
dia ex sri kinta lah. dia senyap je kt foodcourt.
n i was TOTALLY forgot about her.
even muka dia pun aku x cam mula2.

siapa ingat nama dia? tolong bagitau :)

oh,tengoklah dia. malu2 je depan kamera.
one day nanti maybe boleh jadi wanita melayu terakhir XD

then after sembang2 kat situ,kami pergi naik rooftop jap.
haha,memang bergambar je lah kami kat sana -__-
dah la cuaca panas terik! 
seolah-olah tiada awan yang memayungi bumi tau!

tapi x kisah la,gambar punya pasal,peluh satu badan pun kami sanggup.

Dari Kanan : Fatin,Mirul,Raheena,Boolat,Najwa,Waddah,Ain,Danial

Dari Kanan : Faris,Azam,Amirul,Thaqif,Fatin,Raheena,Waddah,Boolat,Najwa,Ain,Danial,Mirul(aku)
 
 
Pandai2 la korang teka nama kitorang -.- (pnt tulis)

 to make the story short,kami pergi tngk cter 'Aku Masih Dara'
ouh,bak kata Thaqif,cter 'Ko Masih Dara', <--(kalau korang paham baguslah)

cter tu boleh laa.
dia sebijik macam Syurga Cinta but versi pompuan jahat.
but kussss semangat. malaysia dh pandai buat cter2 NAKAL XD

haha,lepas tngk wayang. kami jalan2 kejap.
then balik.

walaupun mcm kejap n x bnyk sngt benda yang dilakukan,
bagi aku seronok lah jugak coz dpt jumpa kawan lama :)

oh,reunion seterusnya kami plan nk kuar pakai kain batik or kain pelekat ramai2 >:)

Former student of SK Sri Kinta

btw,ada berdozen lagi gmbr reunion dkt profile fb aku.

No comments: