Thursday, December 16, 2010

Education Fair -_-

education fair
"abang nak mirul pergi education fair petang ni." tegas abg kepada ku -__-
aku pun terpaksa la pergi sana.

perghh,first time org ramai oh kat karnival pendidikan!
selalunya kalau pergi karnival pendidikan mcm kosong,but hari ni sungguh ramai!
maybe sebab buat kat Hotel Syuen kot -.-

okaay,at first memang mcm bosan je dtg sini.
then bila masuk je kat sana,haa,terasa mcm superstar!

sume org akan dtg kat kita,kasi brochure pasal university diorang
"ada nk bidang apa?" "please fill this form for us" "have a seat,i'll show u the accommodation at our college" okay,tu sebahagian daripada ayat2 femes yg keluar dari mulut diorang la -.-

kat sana ada mcm2 university lah. ada taylor,nottingham,segi n belambak lagi yg aku x pernah dngr.

haha,but serious. x de satu pun aku minat kat sana.
sume university/college kat situ swasta la.
mana laa aku mampu -__-

gilaa ke apa satu sem sampai 20 000 mcm tu? aiyoo,boleh kawen maa!
aku just sengih2 pastu blah.

haha,aku rasa aku duduk situ 20-30 minit camtu je
but serious bnyk barang aku dpt -.-
apa korang nk? buku? pen? beg? cd? sume ada lah!!

then aku dpt col dri fadhil (kwn aku) dia suruh aku dtg parade.
aku pun blah :)

my car :P

2 comments:

Ahmad Zhafirul Izzat Zamanhuri said...

weh, aku jmpe fadhil dkt edu fair. kau tade pun.

Mardy said...

ada lahh,tapi aku dtg lmbt sikit. dalam pukul 4 macam tu.