Friday, December 24, 2010

Guitar dan Bowling

meet Izzat :)

Fyi,aku tngh belajar mcm mana nk main guitar.

ouh,jngn suruh aku main dpn korang, nanti korang pening kepala pulak sebab dngr melodi indah guitar aku -.-

tadi,aku n izzat plan nk pergi parkson sama2.
okaay,at first,kitorang janji nk main guitar sama2 kt sana.
so aku dngn penuh semangatnye bawak lah guitar pergi parkson.

fuyooo,sumpah bangga dowh bawak guitar jalan2 kt dalam mall.
almost SEMUA org tngk aku mcm " woahhh,budak tu ada style! " <-- nk perasan jap
eceyhhh,bajet mcm aku pro je main :P

after aku sampai kat parkson,kami jumpa dkt food court.
ouh,dia bawaa adik dia skali >:)
adik dia nama nuriz.

beside diorang,annis pun ada datang juga tadi.
dia kawan lama mrsm lenggong aku dulu.

Nuriz n Annis :)



enough with the introduction;

then kami pun lepak2 je lah kat sana.
sembang2 pasal hal masing2.

dan aku baru tahu satu fakta yang gilaaaa menarik!

mak izzat kata,semasa baby,izzat dan aku baring atas katil sebelah2 dalam bilik baby kat hospital.
technically, kitorang dah start berkawan sejak nyawa kami berusia sehari lah kan?

fuyooo,korang ada ke kawan mcm tuu?
x de kan? bwuahahaha,*syok sendiri jap*

then kitorang pergi tempat bowling.
aku nak belajar main guitar dngn izzat kat sana n nuriz dan annis nk main bowling.
so,just kill two bird with one stone je lah kan?

best jugaa lah main guitar dekat tempat bowling.
ramai ahmoi n org ushaa bhaiii! :P
hahaha!

tadi dia ajar aku main lagu Your Guardian Angel.
sedaap jugak lah dia main.
but bilaa aku try je,duhh.. mcm bunyi apa je -.-

bowling pulak lagii laa aku terok.
disebabkan dh berkurun lamanya aku x sentuh bola bowling,aku rasa maybe tangan aku dh pengkor kot.
alahaaiii,nk dapat 60 pun berpeluh aku dibuatnya.

bukan apaa,asaal turn aku baling je mesti bola tu masuk longkang.
haha,maybe lane tu x nk bagi aku menang kot -.-

kadang2 geram juga rasanya bilaa tngk org lain dapat strike sume.
haihhh,KALAU BOLEH la kann,aku nk bawak lastik la masuk bowling.
senang sikit,kalau aku nk strike tembak dari jauh je.
GERENTI sume jatuh!

haha,tapi xpe,si nuriz n annis tu pun sama spesies je dngn aku.
cuma si izzat tu je yg tercundang sikit.

hampeh la,before main dia gak yg beriye-iye kata x reti main.
but bilaa main je,dia paling highest.

daripada atas : annis,nuriz,mard,zhafirul izzat



ptuihhhh,lepas ni jangan percaya kat org yg ckp " weh,aku x reti main bowling laa"

tuu suma pembohongan semata-mata :P

kitorang duduk kt parkson kejap je
dalam 2 jam,then pukul 5 sume kena blahh -.-
so aku pun terpaksa laa balik skali.

hey2,sampai2 rumah je aku terus training main guitar tau!


note : korang jangan terkejut kalau muka aku keluar tv jadi pemain guitar professional!

No comments: