Tuesday, January 18, 2011

Finally :)

finally
ingat lagi tak episod job hunting aku?
dan episod temuduga aku?

macam haaaram -.-

SEMUA TAK DAPAT!

so aku terpaksa lah menganggur untuk jangka masa yang panjang.
sampai lah hari ni,aku akhirnya dapat kerja!

itu pun cousin aku tolong, Zahier,
dia yang masukkan aku kerja coz dia rapat dngn supervisor.
setakat nk panggil sedara-mara kerja,no hal lah!

aku interview hari ni,briefing hari ni,start kerja pun hari ni!
macam DAMN EXCITING kan?

haha,best gilaa doh kerja kat sini :)

btw,aku x boleh tulis panjang untuk setakat ni coz besok aku kerja pagi.
so,i'll update my blog later,okaay?

to all my blog readers,
i have DOZENS of new stories to share with u :)
but please wait until i finally free.

i am sorry because i cant update my blog frequently since i already work maaa :)
but dont worry,one day, i akan qada' semua cerita,then i'll let u know on fb

so,please follow if u dont want to miss my damn exciting life! :)

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
syahzrain najwa said...

ha ???
ko akap besh ??
hahahaha :)